Browsed by
FAQ Category: Problémy

Jak kontaktovat někoho z koleje?

Jak kontaktovat někoho z koleje?

Na každém pokoji je telefon, ze kterého se lze dovolat na vrátnici, ubytovací kancelář případně i dalším studentům na Kajce.

Na všechny zaměstnance koleje je k dispozici e-mail. Pro kontaktování ubytovací kanceláře se používá e-mail začínající “kolej.kajetanka”.

Pokud chcete kontaktovat nás, z kolejní rady, tak můžete zprávou na Facebooku nebo e-mailem. Když to bude v našich silách, tak vždycky rádi pomůžeme 🙂

Nejde mi elektřina…

Nejde mi elektřina…

Výpad elektřiny často způsobují pojistky.

Ty jsou na K2 vždy společné pro celou buňku (jsou v předsíni u stropu pravděpodobně vždy v pokoji *-b).

Často ještě bývá vyhozený společný jistič na chodbě, který je ukrytý za kovovými dvířky na chodbě. Klíč od nich Ti dají na vrátnici. Na K1 jsou pak jističe v kuchyňkách.

Případnou prasklou žárovku Ti vymění na vrátnici…

Něco se rozbilo mimo můj pokoj…

Něco se rozbilo mimo můj pokoj…

Posilovna

To je nejlepší nahlásit správci posilovny, ten pak rozhodne, jak se to bude řešit…

Společné prostory (výtah)

To řekni na vrátnici, nebo klidně napiš nám do kolejní rady…

Něco se rozbilo u mě…

Něco se rozbilo u mě…

Opravy je nutné hlásit do knihy na vrátnici, případně je možné použít webový formulář na stránkách Rehosu.

Standardní opravy probíhají postupně pouze v pracovní dny, takže to nemusí být vyloženě hned. Pokud si nevíš rady, tak paní na vrátnici určitě poradí…

V naléhavých případech (nebezpečné chování elektroinstalace, stříkající voda ze zdi atd) může vrátná zavolat pohotovostní opravu i mimo standardní pracovní dobu, takže se určitě v takovém případě vyplatí za ní zajít…

Prasklou žárovku Ti ale třeba hned vymění i na vrátnici 😉

Nefunguje mi připojení k Internetu

Nefunguje mi připojení k Internetu

  1. Nejprve je dobré zjistit, jestli Internet funguje lidem v okolí
  2. Pokud je problém pouze u Tebe, tak může pomoci restartovat počítač, případně některý z dalších tipů
  3. O přístup k Internetu typicky přijdeš pokud nezaplatíš za kolej (kabelové připojení) nebo pokud ztratíš status studenta (Eduroam)
  4. Pokud se jedná o větší problém, můžeš zkusit kontaktovat technickou podporu